Zázrak zvaný Skinoren....


Milé čtenářky, milí čtenáři,

doufám, že jste měli všichni krásné léto plné nových zážitků a načerpali jste dostatek energie a slunečních paprsků do dalších dnů.  
 
Prázdniny pomalu končí a tak i já se hlásím po větší prázdninové pauze opět s novým článkem.
 
Dnes bych se chtěla věnovat problému, který trápí nejen náctileté a dospívající mládež, ale také ženy, které se rozhodly, tak jako já, vysadit antikoncepci, a jejich pleť se jim odvděčila nevzhlednými pupínky. Tento průběh je u většiny zcela běžný, pleť i celé tělo se čistí. Kdo však byl zvyklý na to mít pleť, jako miminko, bude z těchto projevů nešťastný.  
 
Říká se, že první tři měsíce po vysazení antikoncepce, se tělo i nadále chová, jako byste byly těhotné, takže první problémy, ať už s pletí, výkyvem váhy či jinými příznaky doprovázející toto "očišťující" období, se začnou objevovat po 4 - 5 měsících. Když jsem se rozhodovala, zda s braním hormonální antikoncepce přestat, byl tohle hlavní strašák. Všichni mě ujišťovali, že já určitě nebudu patřit k těm, které by to postihlo. Jak již ale tušíte, ani mě se problém s pletí nevyhnul. Ze začátku jsem si myslela, že mi pomůže tea tree oil nebo aknecolor, na které jsem doposud byla zvyklá. Bohužel stav se zhoršoval a já jsem tak byla donucena navštívit svou kožní lékařku, odkud jsem si odnesla krém s antibiotiky. Ti, kdo mě znají, vědí, že jsem hrozně netrpělivý člověk a chci výsledky hned. Krém nezabíral a já propadala panice.
 
A tak mé pátrání pokračovalo dál, až jsem narazila na Skinoren. A mohu s čistým svědomím říct - tohle je zázrak. Už po první noci, kdy jsem si akné namazala, jsem viděla výsledky. Pupínky se vysušily, pleť se jako by stáhla a co víc - přestaly se vytvářet další. Jen chci upozornit, že pokud Vás pleť po nanesení krému mírně pálí, je to v pořádku.

Když si zadáte jeho název do vyhledávače, najdete o něm následující informaci:
 
Skinoren krém je lék používaný k léčbě akné (zánětlivých i nezánětlivých forem). Skinoren krém působí proti bakterii (Propionibacterium acnes), která je hlavním činitelem při vzniku akné. Zároveň také potlačuje proces rohovatění buněk pokožky, které ucpávají póry pokožky a tak způsobují vznik komedonů (černých a bílých).


Doufám, že jsem těm, který trápí stejný problém, jako mě, pomohla. 

Přeji Vám krásné slunečné úterý
 

Vendula



Komentáře

Oblíbené příspěvky