Velký test řasenek 


Milé čtenářky, milí čtenáři,

dnes jsem pro Vás připravila dlouho slibovanou recenzi na řasenky. Která z vyzkoušených je mou favoritkou a která naopak propadla? Aby moje hodnocení bylo co nejobjektivnější, zvolila jsem záměrně řasenky různých značek. Pojďme se na ně tedy společně podívat :).

Na začátku musím říci, že já sama mám řasy poměrně dlouhé. U řasenek tak hledám spíše objem než prodloužení. Když však řasenka slibuje obojí, je to pro mě jasná volba :)

První řasenkou, kterou bych Vám ráda představila, je řasenka zn. SEPHORA - Outrageous curl. Tato řasenka slibuje dramatický objem a natočení. Lze ji zakoupit v sítích parfumerie SEPHORA za cenu 460 CZK. Tuto řasenku je možné zakoupit ve dvou odstínech - 01 - Pure black a 02 - Ultra black. Kartáček této řasenky je umělohmotný. Překvapivá je u této řasenky velikost kartáčku, který je oproti běžným řasenkám přibližně poloviční. Na líčení očí s touto řasenkou jsem si nějakou chvíli musela zvykat. Ze začátku byla také, stejně jako velká většina nových řasenek, velmi mokrá a nabírala velké množství barvy. Výsledkem tak byl pocit slepených řas. Nyní, po přibližně dvou měsících je její konzistence ideální. Přesto však musím objektivně říci, že u mě se žádný zázrak nekonal a za svou vysokou cenu rozhodně nestojí.
 
 

SEPHORA - Outrageous curl

Další řasenkou, kterou jsem vyzkoušela, byla Studio Lash 3D Volumythic Mascara od Miss Sporty. Tuto řasenku můžete zakoupit v sítích drogerie DM či Rossmann nebo na internetu a její cena se pohybuje okolo 80 CZK. Tajemství této řasenky slibující objem a nádherné natočení řas je ukryto v jejím kartáčku. Speciálně zakřivený silikonový kartáček oddělí každou řasu a dodá jí přesnou dávku černé. Tato řasenka, ačkoliv její cena není opravdu vůbec vysoká, pro mě byla velkým překvapením! Vaše řasy krásně namaluje a natočí. A co víc – ani při více vrstvách Vám řasy neslepí. Sama uděluji této řasence plný počet bodů a nemůžu jinak než doporučit!

Studio Lash 3D Volumythic Mascara

Třetí kandidátkou se stala řasenka Maybelline Lash sensational Intense. Cena této řasenky se pohybuje okolo 150 CZK a zakoupit ji lze v sítích drogérii DM, Rossmann nebo také na internetu.

Maybelline Lash Sensational je řasenka s umělohmotným nebo chcete-li silikonovým kartáčkem, který perfektně prodlouží a zahustí Vaše řasy. Má úžasný dlouhotrvající efekt bez nutnosti opravy. Vaše oči získají po jejím nanesení hluboký, podmanivý pohled a přitom neztratí nic ze své přirozené krásy. Pomocí řasenky Lash Sensational budou vaše řasy výrazné a dlouhé. Řasenka dokonale odděluje řasy jednu od druhé, prodlužuje je a zvětšuje jejich objem. Je vhodná i pro citlivější oči, takže nedochází k nepříjemnému slzení. Já jsem s touto řasenkou byla velmi spokojená. Bohužel její velkou nevýhodou je, že velmi rychle vysychá. Přesto ji těm z Vás, které toužíte po natočených řasách, nohu jen doporučit!

 
 
Maybelline Lash sensational Intense 
 

Poslední řasenkou, kterou jsem podrobila zkoušce, je řasenka Rock Couture Extreme Volume od Catrice. Tuto řasenku lze zakoupit v síti drogerií Rossmann nebo na internetu. Její cena se pohybuje okolo 100 CZK. Tato řasenka pro mě byla velkým zklamáním. Ačkoliv slibuje temně černou texturu a fascinující objem, u mě se zázrak nekonal. Řasenka má poměrně velký umělohmotný kartáček a její textura je velmi mokrá. Při nanášení řasenky jsem tak měla problém s velkým množstvím barvy, které se ne a ne zbavit natolik aby Vám z řas nezbyly nevzhledné slepence. Tuto řasenku mám ale pouze krátce. Zkusím ji proto nechat trošku vyschnout a dát jí ještě šanci.  


Rock Couture Extreme Volume od Catrice
 
A to by bylo pro dnešek vše, milé čtenářky. Doufám, že jsem Vám svou recenzí udělala radost a alespoň některou z Vás inspirovala pro vyzkoušení některé z mnou vyzkoušených řasenek.


Přeji Vám všem krásný týden
 

 
Vaše Vendula 



Komentáře

Oblíbené příspěvky