KORFF MILANO – v kráse objevte umění....

Milé čtenářky, milí čtenáři,
v dnešním článku bych Vás ráda seznámila s italskou kosmetikou Korff.

Kosmetika Korff se zrodila v 70. letech v Itálii jako průkopník luxusní značkové kosmetiky v italských lékárnách. Synonymem této značky je elegance, smyslnost a kvalitní kosmetika. Od 80. let získává Korff velký komerční úspěch, a to díky zahájení výroby stylové řady make-upu a využívání inovativních účinků v rámci ošetření pleti, jako je retinol a mikronizované zlato. Tváří této značky jsou např. modelky Andrea Verešová, Gabriela Dvořáková či Aneta Vígnerová. Tato kosmetika nabízí kosmetiku dekorativní (make-upy, laky na nehty, stíny, rtěnky aj.), kosmetiku pečující (přípravky na čištění pleti, krémy na obličej i tělo) a dokonce kosmetiku ochrannou s ochranným faktorem až SPF 50+, která Vás ochrání před nežádoucími vlivy slunečního záření. Bude pro Vás tak příjemným společníkem na Vaší letní či zimní dovolené. O kosmetice Korff by se toho dalo napsat spousty, já jsem se rozhodla Vám dnes představit jeden z jejich nejlepších produktů, který jsem prozatím zkusila – make-up v kapkách.

S kosmetikou Korff jsem se poprvé setkala zcela náhodou. Navštívila jsem svou kamarádku Janičku v salonu ISTITUTO GANASSINI, kde jsem si byla nechat stříhat vlasy. Při rozhovoru – jak jinak než o kosmetice :-), mi nabídla vzorky make-upů této kosmetiky a já s nadšením souhlasila. A právě při jejich testování jsem ho objevila – Make up GOCCE - v kapkách.  Pocit, který jsem zažila při nanášení tohoto make-pu bych si dovolila označit spojením slov, které jsou užívány pro to nejlepší z nejlepších: crème de la crème. Do té doby jsem vyzkoušela opravdu velkou spoustu make-upů od levnějších, zakoupených v drogeriích jako je např. Rimmel, Loreal či Astor po dražší značky, jako je Dior nebo Lancome zakoupených v parfumériích či Vichy a Laroche-Posay z lékárny. Takový zážitek z nanášení make-upu jsem však u žádného z nich nepoznala. Make-up je tak jemný a lehký, že máte pocit, že si na pleť nanášíte přírodní hedvábí. Velkou předností tohoto make-upu je, že ačkoliv Vám pleť krásně sjednotí a zakryje drobné nedokonalosti, vy máte pocit, jako byste na pleti vůbec nic neměli. Make-up dodává pružnost a pevnost pleti díky přítomnosti účinné látky rostlinného původu (extrakt z plodů rostlin Klanoprašky čínské - Shizandra chinensis).

Tento make-up je možné zakoupit v 6 odstínech (01 Krém /02 Mandle /03 Ořech /04 Lískový oříšek /05 Káva /06 Kakao) a jeho cena je okolo 1.180 CZK. Zakoupit tento make-up stejně jako ostatní produkty této značky můžete buď prostřednictvím internetu: http://korff.cz/dekorativni-kosmetika/108-110-korff-make-up-gocce-v-kapkach.html#/3-odstin_makeup-3 nebo osobně v salonu ISTITUTO GANASSINI,  Budečská 36, Praha 2.
 
 To je pro dnešek vše.  Mějte se moc krásně!


 Vaše Vendula
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky