Jsem ZPĚT.....:)


Mé milé čtenářky, milí čtenáři,
 
dnes je to přibližně rok, kdy jsem se rozhodla založit si svůj vlastní blog o kosmetice a módě a zařadit se tak mezi blogery a blogerky, kteří svými zkušenostmi a znalostmi z této oblasti mohou obohatit řadu z Vás - čtenářů. Ve svém životě jsem se sama setkala několikrát s tím, že jsem si toužila koupit nějaký produkt, a tak jsem sáhla po příteli googlu a vyhledala si recenze blogerů a blogerek, kteří jej již vyzkoušeli, abych si mohla přečíst, co oni sami na výrobek říkají, zda jej doporučují či naopak a mohla se tak rozhodnout, zda si jej pořídím. Tehdy jsem však vůbec netušila, co psaní blogu znamená a jak moc časově náročné to bude. První články, které jsem napsala, vznikaly v euforii a já byla nadšená z toho, jak se mi to daří. Napsat jeden nebo dva články však vůbec nic neznamená. Chcete-li, aby Vás lidé četli, je potřeba se blogu věnovat pravidelně. A právě pravidelnost se u mě stala velkých zádrhelem. V práci jsem toho měla hodně, po práci se věnovala své čtyřnohé holčičce Amy a na blog už mi nezbýval čas a síla. Není to totiž jen o tom napsat článek. Je potřeba produkt, nafotit, vymyslet koncept článku a napsat recenzi tak, aby byla zajímavá a pro Vaše čtenáře obohacující. Aby jim přinesla informaci, která jim pomůže se v případě, že o produktu, o kterém píšete uvažují, se rozhodnout, zda za koupi stojí či nikoliv. A to hlavní - produkt, o kterém chcete psát, byste měli mít vyzkoušený, pokud možno víckrát, aby tak Vaše recenze byla objektivní. Zdá se, že je to jednoduché a nenáročné, opak je ale pravdou. A tak se mé nadšení s nedostatkem času pomalu vytrácelo a své recenze jsem přidávala pouze zřídka, až jsem přestala úplně. Trvalo mi téměř půl roku než jsem našla zpět své odhodlání a rozhodla se, že se k tomu, co mě tolik bavilo, zase vrátím. Nechci nic slibovat, protože člověk nikdy neví, co se v jeho životě přihodí a jaké okolnosti mi opět zabrání svůj blog psát. Budu se však snažit, abych své příspěvky přidávala co nejčastěji a moc bych si přála, aby Vás bavily a byly pro Vás inspirací a přínosem.
 
Přeji Vám všem krásnou neděli!
 

Vendula












Komentáře

Oblíbené příspěvky