Kurs líčení pro vizážistky

Dobré ráno, 
 
po delší odmlce jsem opět zpět. Doufám, že jste si užili krásné a alespoň trochu odpočinkové léto plné sluníčka, moře, pláží, přírody a krásných chvil se svými blízkými.

Já jsem léto strávila především pracovně a na nějakou delší dovolenou se chystám teprve na podzim. Už teď se na ni ale moc těším. 
 
V dnešním příspěvku, který jsem si pro Vás připravila, bych se s Vámi chtěla podělit o svou zkušenost z kursu líčení pro vizážistky, který jsem v průběhu léta navštívila.
 
Kurs pořádala vizážistka, vlasová stylistka a fotografka Arianka ( http://arianabeauty.com/). Arianka je opravdu úžasná bytost. Moc milá a ochotná kdykoliv a s čímkoliv poradit.
Kurs probíhal od 09:00 do 17:00 hod v prostorách Makeup Group na Praze 8. Musím říct, že ačkoliv se jednalo pouze o jednodenní kurs, byl velmi obsáhlý a vřele bych ho všem doporučila.

Součástí kursu byla nejen ukázka technik líčení, ale také správná péče o pleť, čištění, hydratace, a příprava na make-up. Byla nám předvedena technika na „blbuvzdornou“ 3/4 kouřovku, tedy jednoduchý postup, kterým během chvíle vykouzlíte precizní kouřové líčení na jakémkoliv typu oka, produkty na dotváření neexistujícího obočí a jeho fixaci tak, aby vydrželo celý den, manuál konturování, aneb – jak neudělat z ženy „mužatku“ a zdůraznit pouze ženské rysy a spousty dalšího.
Na závěr tohoto kursu měl každý z nás možnost vyzkoušet si vše, co se během dne dozvěděl, také v praxi.
Byla nám přidělena modelka, kterou jsme pak dle naučeného postupu měli nalíčit. Já jsem při výběru modelky měla ohromné štěstí. Přišla mi totiž slečna, která byla tak krásná, že líčení ani nepotřebovala. Líčení takového typu ženy je pak mnohem jednodušší.
 
Nyní již můžete sami posoudit, jak se mi má proměna povedla. 
 
 
 

 


 
 
 
To by bylo pro dnešek vše. Přeji Vám krásný den

 
Vaše Vendula
 
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky