VÍTEJTE.....:-)


Milé čtenářky a snad i čtenáři...:-), 
 
vítejte na mém blogu, který se věnuje převážně kosmetice a občas také módě :-).
 
Proč vlastně blog a proč zrovna na tohle téma? 

Odpověď je prostá – kosmetiku jednoduše miluji! Ať už se jedná o jakoukoliv její formu (dekorativní, vlasovou, pleťovou....). A věřte mi, vyzkoušela jsem toho již opravdu hodně :-). Miluji ji natolik, že každý, kdo mě zná a alespoň jednou navštívil moji koupelnu ví, že jí mám tolik, že bych si již sama mohla otevřít svůj vlastní kosmetický salon. A i přesto, že se množství kosmetických výrobků u mne neustále zvyšuje a tím pádem má koupelna již brzy začne postrádat jakýkoliv volný prostor na její umístění, i přesto neodolám a při jakékoliv příležitosti s obrovským nadšením a jiskrami v očích navštívím oddělení drogerie a pořídím si další „kousky“. Tomu se prostě říká LÁSKA! :-). 
 
Podobně jsem na tom i s módou. Miluji sledování módních trendů. Potulovat se po obchodech a sledovat, co nového si na nás módní návrháři pro tuto sezónu vymysleli, to je pro mě tím největším odreagováním a zábavou. A co víc, baví mě lidi i oblíkat. Stačí, aby se některá z mých kamarádek jen zmínila, co zrovna nyní aktuálně potřebuje a já jsem připravena vychrlit na ni seznam obchodů, kde by právě to, co shání, nyní měli. Pražská nákupní centra mám zmapovaná do posledního obchodu včetně jejich umístění v jednotlivých patrech. Jsem prostě tak trošku blázen :-).  

Milé čtenářky (a možná i čtenáři), doufám, že se Vám můj blog bude líbit, bude Vás bavit, inspirovat a stane se i takovým malým pomocníkem při výběru vhodné kosmetiky nebo/i oblečení. Budu moc ráda, když mi napíšete své názory či náměty, co byste rády/i na mém blogu viděly/i.

Těším se na Vás


Vaše Vendula
 


 

Komentáře

  1. Ahoj Vendulko, známe se od vidění :-) , tohle je úžasný nápad, trochu cítím pohlavní diskriminaci, budeš se možná divit, ale i já jako muž, který o sebe rád pečuje sem tam tápe v oblasti módních trendů a kosmetických přípravků.Rád bych zde vídal i rady pro nás muže :-) Budu se těšit. RF .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky