pátek 20. května 2016

VÍTEJTE.....:-)


Milé čtenářky, 
 
vítejte na mém blogu, který se věnuje převážně kosmetice a módě.
 
Proč vlastně blog a proč zrovna na tohle téma? 

Odpověď je prostá – kosmetiku jednoduše miluji! Ať už se jedná o jakoukoliv její formu (dekorativní, vlasovou, pleťovou....). A věřte mi, vyzkoušela jsem toho již opravdu hodně :-). Miluji ji natolik, že každý, kdo mě zná a alespoň jednou navštívil moji koupelnu ví, že jí mám tolik, že bych si již sama mohla otevřít svůj vlastní kosmetický salon. A i přesto, že se množství kosmetických výrobků u mne neustále zvyšuje a tím pádem má koupelna již brzy začne postrádat jakýkoliv volný prostor na její umístění, i přesto neodolám a při jakékoliv příležitosti s obrovským nadšením a jiskrami v očích navštívím oddělení drogerie a pořídím si další „kousky“. Tomu se prostě říká LÁSKA! :-). 
 
Podobně jsem na tom i s módou. Miluji sledování módních trendů. Potulovat se po obchodech a sledovat, co nového si na nás módní návrháři pro tuto sezónu vymysleli, to je pro mě tím největším odreagováním a zábavou. A co víc, baví mě lidi i oblíkat. Stačí, aby se některá z mých kamarádek jen zmínila, co zrovna nyní aktuálně potřebuje a já jsem připravena vychrlit na ni seznam obchodů, kde by právě to, co shání, nyní měli. Pražská nákupní centra mám zmapovaná do posledního obchodu včetně jejich umístění v jednotlivých patrech. Jsem prostě tak trošku blázen :-).  

Milé čtenářky, doufám, že se Vám můj blog bude líbit, bude Vás bavit, inspirovat a stane se i takovým malým pomocníkem při výběru vhodné kosmetiky nebo oblečení. Budu moc ráda, když mi napíšete své názory či náměty, co byste rády na mém blogu viděly.

Těším se na Vás


Vaše Vendula
 


 

Přehled příspěvků